İnternette Satılan İlaçlar Bir Can Daha Aldı

Uzmanların sık sık uyarmasına rağmen, internetten ilaç alımı devam ediyor. Bu sefer kas yapıcı ilaç, bir gencin hayatına mal oldu.

İnternette Satılan İlaçlar Bir Can Daha Aldı
İnternette Satılan İlaçlar Bir Can Daha Aldı admin

Gazete Habertürk'ten Beycan Üçkardeş'in haberine göre Çukurova Üniversitesi’nde tekniker olarak çalışan Mustafa Yiğit, internetten aldığı Çin malı ilacı kullandıktan sonra kalp çarpıntısı, yüksek ateş şikâyetiyle gittiği hastanede hayatını kaybetti. İlaçtan 2 doz alan Yiğit’in ölümüyle ilgili Prof. Dr. Kekeç, “Akciğerleri kötüleşti, kan değerleri düştü. Ölümü hızlı ve dramatik oldu. Bizi üzdü” dedi

Son yıllarda internette satılan ilaçlar çok revaçta. Bunlardan zayıflama haplarıyla ilgili ölümlerin duyulmasının ardından uzmanlar bu ilaçları kullanmamaları yönünde vatandaşları sık sık uyarıyor. Son olarak kas yapıcı ilaç, Mustafa Yiğit'in canına mal oldu. Çukurova Üniversitesi’nde tekniker olarak çalışan 29 yaşındaki Mustafa Yiğit, göbek bölgesindeki yağlanmalardan kurtulmak için internette yağ yakıcı, kas yapan ilaçları araştırdı. Doktora danışmadan Çin malı Dinitrophenol (DNP) adlı ilacı 14 Ağustos’ta internet üzerinden sipariş etti. İlaç Yiğit’in eline 16 Ağustos günü ulaştı. “Çabuk etki etsin” diye ilaçtan 2 doz birden alan Yiğit, işyerine gitti. Ateşlenen ve kalp çarpıntısı yaşayan genç adam, işyerinin yakınındaki Balcalı Hastanesi Acil Servisi’ne gitti. Hemen tedavi altına alınan Yiğit, yapı- lan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yiğit’in cenazesi daha sonra Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Burada otopsi yapıldıktan sonra ailesi tarafından cenaze alınarak toprağa verildi.

internet ilaç ölüm mustafa yiğit çukurova üniversitesi
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
FETÖ Megastar Tarkan’ı Dinledi İddiası
FETÖ Megastar Tarkan’ı Dinledi İddiası
Ali Koç İstifa Etti
Ali Koç İstifa Etti