• Hakkımızda
  • Gizlilik Politikası
  • İletişim
Haber Oran
  • ANA SAYFA
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Hukuk
    • Hukuk Haberleri
    • Hukuk Sözlüğü
  • Köşe Yazıları
    • Avukatın Günlüğü
    • H.Erdal DEMİR
    • Ekonomik Bakış
    • GÖKYÜZÜ PUSULASI – ASTROLOJİK ÖNGÖRÜLER
  • Sağlık
  • Sanat
  • Soru-Cevap
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yayın Akışları
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • ANA SAYFA
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Hukuk
    • Hukuk Haberleri
    • Hukuk Sözlüğü
  • Köşe Yazıları
    • Avukatın Günlüğü
    • H.Erdal DEMİR
    • Ekonomik Bakış
    • GÖKYÜZÜ PUSULASI – ASTROLOJİK ÖNGÖRÜLER
  • Sağlık
  • Sanat
  • Soru-Cevap
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yayın Akışları
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Haber Oran
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
Ana Sayfa Yaşam

İnternette Satılan İlaçlar Bir Can Daha Aldı

Uzmanların sık sık uyarmasına rağmen, internetten ilaç alımı devam ediyor. Bu sefer kas yapıcı ilaç, bir gencin hayatına mal oldu.

20 Ağustos 2017
in Yaşam
0
0
PAYLAŞIM
2
GÖRÜNTÜLENME
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Gazete Habertürk’ten Beycan Üçkardeş’in haberine göre Çukurova Üniversitesi’nde tekniker olarak çalışan Mustafa Yiğit, internetten aldığı Çin malı ilacı kullandıktan sonra kalp çarpıntısı, yüksek ateş şikâyetiyle gittiği hastanede hayatını kaybetti. İlaçtan 2 doz alan Yiğit’in ölümüyle ilgili Prof. Dr. Kekeç, “Akciğerleri kötüleşti, kan değerleri düştü. Ölümü hızlı ve dramatik oldu. Bizi üzdü” dedi

Son yıllarda internette satılan ilaçlar çok revaçta. Bunlardan zayıflama haplarıyla ilgili ölümlerin duyulmasının ardından uzmanlar bu ilaçları kullanmamaları yönünde vatandaşları sık sık uyarıyor. Son olarak kas yapıcı ilaç, Mustafa Yiğit’in canına mal oldu. Çukurova Üniversitesi’nde tekniker olarak çalışan 29 yaşındaki Mustafa Yiğit, göbek bölgesindeki yağlanmalardan kurtulmak için internette yağ yakıcı, kas yapan ilaçları araştırdı. Doktora danışmadan Çin malı Dinitrophenol (DNP) adlı ilacı 14 Ağustos’ta internet üzerinden sipariş etti. İlaç Yiğit’in eline 16 Ağustos günü ulaştı. “Çabuk etki etsin” diye ilaçtan 2 doz birden alan Yiğit, işyerine gitti. Ateşlenen ve kalp çarpıntısı yaşayan genç adam, işyerinin yakınındaki Balcalı Hastanesi Acil Servisi’ne gitti. Hemen tedavi altına alınan Yiğit, yapı- lan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yiğit’in cenazesi daha sonra Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Burada otopsi yapıldıktan sonra ailesi tarafından cenaze alınarak toprağa verildi.

Etiket: çukurova üniversitesiilaçinternetmustafa yiğitölüm
  • Popüler
  • Yorumlar
  • En Yeni

Yarısı doldurulmuş bir bardağın ne kadarı boştur?

23 Mayıs 2020

ODTÜ’de okuyorum diyen biri nerede okuyor olabilir?

15 Aralık 2019

Bugs Bunny’nin rakiplerinden kırmızı saç, sakal ve bıyıklara sahip, çabuk sinirlenen, maden arayıcısı, haydut ve kovboyun adı nedir?

20 Şubat 2017

Daireye üst kattan veya çatıdan su sızarsa, ya da yağmur suyu basarsa ne yapılmalıdır?

27 Eylül 2018

Mirasçılık Belgesi almak için mirasçı olmaya gerek yok!

0

Brezilyalı Futbol Efsanesi Pele Hayatını Kaybetti

0

2023 Yılı Asgari Ücret 8500 TL Oldu

0

Volvo Yedek Parça Ankara İçinde Nereden Alınır?

0

Cumhuriyet 103 Yaşında: Ciddiyet mi, Aydınlanma mı?

21 Ekim 2026

Devlet Yönetiminde “Bizden” Değil, Hukuk ve Liyakat Esas Olmalıdır

9 Ekim 2026

Borsa Kumar Değildir; Ancak Bunun Şartı Gerçek, Şeffaf ve Denetlenebilir Bir Piyasadır

2 Ekim 2026

Umut Vermek mi, Gerçeği Söylemek mi? Hukukta Dürüstlük, Güven ve Vicdan

30 Eylül 2026
Sonuç yok
Tüm sonuçları gör
  • ANA SAYFA
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Hukuk
    • Hukuk Haberleri
    • Hukuk Sözlüğü
  • Köşe Yazıları
    • Avukatın Günlüğü
    • H.Erdal DEMİR
    • Ekonomik Bakış
    • GÖKYÜZÜ PUSULASI – ASTROLOJİK ÖNGÖRÜLER
  • Sağlık
  • Sanat
  • Soru-Cevap
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yayın Akışları

© 2026 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.